terça-feira, 20 de setembro de 2016

What brought me here? There is only one answer: YOU! O que me trouxe aqui? Só há uma resposta: VOCÊ!


English version       

         I promise not to talk much about me in my first post, it would be boring :)
You brought me, believe me, I'm typing while I'm thinking in each of you who may read it someday.
When I say "you," it has a large meaning to me, "you" can be my parents, an InterExchange host family, relatives, families I've already supported, children I've already taken care, former teachers (English teachers in special), former bosses, companie's friends I've worked with, friends I've met in my college years, sport's friends, recent friends involved in the Au Pair process, and anyone else who it might interest.

          

          I will try to write varied texts about my decision to have applied myself to become an Au Pair in special in The United States of America. I've decided to write in two languages, this way I improve my English writing and I hope to help yours as well. Any: Doubt, suggestion, correction, please use the comment box below.

Coming up tomorrow - A full report of my process.


Versão em Português

           Prometo não falar muito sobre mim no meu primeiro post, seria chato :)         
Você me trouxe, acredite em mim, eu estou escrevendo enquanto eu estou pensando em cada um de vocês que podem ler isto algum dia.
Quando eu digo "você", que tem um grande significado para mim, "você" pode ser meus pais, um host família da InterExchange, parentes, famílias que já apoiei, crianças que eu já cuidei, ex-professores (professores de inglês em especial), ex-chefes, amigos de empresas com quem eu trabalhei, amigos que eu conheci em meus anos de faculdade, amigos esporte, amigos recentes envolvidos no processo de Au Pair, e qualquer outro que isto possa interessar.


                Vou tentar escrever textos variados sobre a minha decisão de ter me aplicado para me tornar um Au Pair, em especial nos Estados Unidos da América. Eu decidi escrever em duas línguas, desta forma eu melhoro minha escrita em Inglês e espero ajudar a sua também. Qualquer: Dúvida, sugestão, correção, por favor use a caixa de comentários abaixo.

Chegando amanhã - Um relatório completo do meu processo.

Nenhum comentário:

Postar um comentário